..

MALMÖ!

har precis kommit hem från malmö ... bränt 2000 spänn idag och har ångest like hell ! var först på nova lund och handlade en tavla och så såg jag att dom hade topshop gick in hitta en fin tunika köpte den sen gick vi till en annan affär som såg cool ut hitta ett skärp och eftersom jag har svårt att hitta snygga som passar så var jag bara tvungen att köpa de med ;) hhahahhaha..

efter det åkte vi till ikea i malmö herregud så STOOOOORT!!!! köpte leksaker till gizmo och lite sånt till hundarna för ganska lite pengar typ 150 spänn :) sen stack vi till swedala outlet ....... här gick allt åt helvete hitta en skit fin kofta , ett linne och ett skärp köpte de sen skulle vi gå hem men så TVINGADE min syster och mammi upp mig där uppe bland skorna (är svag för skor) buuhuu hitta ett par skit snygga stövlar så köpte dom.. HELP !!! seriöst jag måste ha problem nu är jag hemma och ska inte åka till någon affär på minst 4 år hahaha.. men behöver ett par leggings för 199 så kankse köper de ändå hihih.

lägger in bilder senare om jag orkar trots min ångest ...

allt som allt !

tavla + 2 pennor : ca 200 kr

tunika topshop : ca 400 kr

skärp vet ej var : ca 200 kr

leksaker + saker till hundar : ca 150 kr

skiiit fin kofta på swedala : ca 650 kr

linne på swedala : ca 150 kr

skärp på swedala : ca 400 kr

skor på swedala : ca 400 kr

SUMMA: 2550 kr :'/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0