..

tja! fick stanna hemma från skolan idag har haft sån kramp i magen .. tog en ipren och nu känns de lite bättre men mår illa istället , men men har iallafall övat på läxan vi fick igår på valpkursen och både pepsi & gizmo tycker de är sååå kul hahaa dom blir helt till sig :p så får två st upplärda hundar till priset av en kan man säga ;) funderar på att gå en kurs med pepsi han verkar tycka de är jätte kul att arbeta men vilken kurs ska man då gå?

klockan fyra kommer mammi hem så ska vi åka direkt mot malmö för vi ska hinna inom ikea & granit innan vi hämtar steffi & linnea på flygplatsen, tänk så snabbt dom två veckorna har gått haha men är glad för vill se på mina saker som hon köpte till mig mohaha.. nu ska jag läsa lite bloggar osv men hör av mig när vi vatt i malmö och sådant kan även skriva vad vi ska köpa på ikea för kan inte skriva de nu because det är en hemlis som jag & daddi vill ge mammi mihihih .. shiiit långt inlägg nu cya

herregud måste färga håret snarast!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0