.

hej, var på min första valpkurs med gizmo idag .. gick inte så bra han skällde som aldrig förr men det ska tränas och tränas så de försvinner , hon som har kursen sa att han skäller så mycket på andra hundar för han är rädd så de känns väl bra att de inte är något aggresivt ;p efter vi varit där körde vi och handla mc donalds hiihi, går nog bra med mina nyttigheter men har inte käkat godis idag så är väldigt stolt :) ska snart ut med gizmo sen gå och lägga mig sen imorgon ska jag ut och gå med jhollan och issy igen skööönt hoppas de är fint väder :) cya


gizmo har börjat tappa tänder som jag säkert sagt innan
och de betyder att han får en JÄVLA äcklig andedräkt
usch luktar riktigt illa han är ingen hund man vill pussas med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0