<3

igår var jag och såg den tredje twilight filmen, sååå jävla bra!  efter bion träffa jag lina & caroline lite snabbt innan jag stack hem och gjorde v mig inför kvällen :) blev upphämtad av lina & caroline så åkte vi hem till lina där jag tiggde till mig en pan pizza , mumms! sen gick vi till lovisa där vi skulle festa och herreguud vilken kväll , hade riktigt kul !! tog bussen hem 05.37 och somnade vid 8 imorse ... snacka om att man varit totalt seg i huvudet idag ;)

ikväll ska min faster och kusin komma hit och äta med oss sen tänkte jag kolla på farsan som jag varit och hyrt :) har velat se den så himla länge nu så hoppas inte att jag blir besviken ! nu ska jag kila puss






haha gulligt mohahahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0