.

Godmorgon! har enorm träningsvärk idag , men antar att de är bra på ett vis .. igår hade jag jätte trevligt började med att jag träna och efter det stack jag hem och duscha osv sen stack jag till jhollan och vänta på att hon skulle bli färdig så vi kunde åka ner till stan och fika med kajsa ! efter vi fikat så hämtade sebastian oss så körde vi och fixade en grej innan vi åkte till påarp och hem till hanna tror vi va 6 st totalt :) där kollade vi film och käka MYCKET godis (min nyttiga dag höll inte sig men en ny idag)  stack väl hem därifrån runt 5 tiden och jag sov nästan hela vägen hem så skööönt ..  cya ♥

                                                                  vill ha sommar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0