:)




tjena hallå! sitter är med mina snygga fransar och har enorm mensvärk vill fördröja min mens i yttligare en månad men får ej för mammi men ska nog göra de ändå smärtan jag känner är otrolig... men iallafall hade jätte kul med anna & jessica på ebbas käkade en hamburgartallrik men fyfan smaka skit så köpte en kaka ist som var helt ok! sen mådde jag ikke bra , ont i magen började !

efter vi varit där så stack jag till catflash och fixade fransarna tog kanske 45 min högst och blev skit bra men ska dit imorgon och köpa en fransböjare för 150 kr som ska vara sketa bra .. efter de stack jag hem tog ut gizmo och sen tog bussen ner till big buddah med josefin och maria där vi käka äcklig mat den var helt bränd haha. efter det så stack vi hem till maria och spela lite monopol som jag losa :( nu är jag hemma och chillar ska snart sova lägger in bilder på fransarna imorgon ist cya !

dagens minus : ingen mat har smakat gott?! :(
dagens plus : mina fransar woohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0