..


hej, kom hem för någon timma sen ! kom till caroline vid halv 6 så käkade vi tjejer där mega gott älskar tacos ..
sen hade vi massa roliga lekar och  sådant skoj :) runt 22 tiden stack jag och mötte jhollan på knutan så satt vi
och prata lite allt möjligt och mitt i allt så kommer de in en kille eller nej en vuxen MAN men baseboll träd och ska typ slå ner en kille med de men som tur va hann vakterna dit innan .. vad händer med vår värld egentligen? hur sjukt är inte de liksom.. sen hans 3 kompisar bara sprang ifrån honom så han fick va själv där med dom som skulle slå honom nog snällt pussyyys ;p

efter ett tag så hämtade sebbe oss och körde mig hem så snäll som han är :) nu har jag käkat lite pizzabullar som mamma gjort gaaah så goda ! sen har jag druckit festis på allt de , ganska lyckad kväll alltså .. NU ska jag sova lägger in före och efter bilder på mina franar imorgon & om jag får lite bilder från ikväll så delar jag med mig av dom cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0