8

hejsan , har precis suttit och borstat pepsi i 2 timmar !! har ändå inte fått ut alla tovor finns nog bara ett sätt kvar och de är att klippa ner honom tyvärr :/ tror verkligen pepsi hamnat i fel ras hahaha en tibetansk terrier är långhårig som in i och det är inte att hurra för eftersom pepsi har jätte lätttovad päls + är ömhårad ! vem kom på denna kombination??! hehe nej saxen fram för peppan :) det finns inga ord som kan beskriva vad jag känner för pepsi han är min lilla bebis looooooove him han är så speciell <3  längtar tills sommarlovet då jag ska skaffa en hund till !!


 

                                                      pepsi samma dag som vi fick hem honom!


pepsi i min reklamvagn?

såhär ligger pepsi alltid när han sover hahaha

han vill alltid sitta med vid bordet .. menar alltid !

när de är snö ser han ut såhär hahhaah sööte!

lekar med pepsi han blir helt till sig när man ska leka hahahaha skit kul!

efter man badad honom så kommer han upp i ens säng och
darrar och gnyr så man ska lägga sitt täcke över honom !

pepsi und me big love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0