7

gud vad man kan blir trött ibland , ska plugga men orkar inte direkt vill ta en power nap men blir bara mer trött då .. längtar tills på onsdag för då slutar jag tidigt dvs halv 12 så ska jag med jhollan när hon ska gadda sig nice ! ska bli spännande att se vill ju göra en egen direkt när jag blir 18 kanske detta får mig att avstå ?! ;o nej men bra att veta hur allt går till och så ju hehhehe :) påtal om något helt annat så vill jag göra om min  blogg design men vet inte hur vill ha lite svart och vit men ändå bekväm som jag kan ha länge hm måste fundera lite ! nej nu ska jag gå men innan tänkte jag skriva upp alla bloggar jag läser varje dag börjar med den bästa ! ( varning kan bli väldigt många hehe nerd ! )

min favvo bloggar!

ninamariwany.se
alltomthehills.blogg.se
stinalee.se
kenzas.se
ellamarie.blogg.se
fokis.se
gaybloggen.se
kissies.se



äch nu vågar jag inte skriva fler men läser inte de flesta kollar bilder och läser rubriker bara :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0