6

hellu , kom precis hem från johanna stack dit lite snabbt och kolla victoria secrets modevisning me like it! det finns inga snyggare och friskare modeller enligt mig :)  men men just nu sitter jag och läser igenom alla mina olika favvo bloggar som jag läser dagligen , nerd haha ! iallafall gick in på min älskade the hills blogg och hitta en tävling ! älskar denna blogg dels för den handlar om the hills såklart men hon har även massa roliga tävlingar hela tiden har dock aldrig vunnit men ändå bara kul att få vara med hehe .. men tycker ni borde gå in och kolla alla ni som gillar the hills http://alltomthehills.blogg.se/    nu ska jag läsa vidare sen duscha och sova puss !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0