29

hola ! länge sen men inte orkat skriva så skrivet om lite allt möjligt nu ist :) i helgen hade jag det sjukt kul måste jag säga i fredags började de med att jag hanna kajsa och jhollan stack och käka thaimat sen åkte vi hem till hanna och va där och hade massa kul ! runt 1 tog vi bussen till stan där jag och kajsa släppte av hanna och jhollan på hampan medans vi gick en runda :) allt som allt va vi hemma klockan 5 lagom trött man va då ! 

i lördags så började de med bröllop för maria och martin sen när jag käkat och då där så körde min kusin mig till maria som hade tjejmiddag efter hennes födelsedag :) hade super kul det roligaste var nog att några tjejer vi lärade känna nere i magaluf när dom jobba på casablanca (den absolut bästa klubben enligt mig!!) hade kommit till helsingborg för att hälsa på massa folk så vi fick träffa dom och umgås och festa mycket uppskattat :D när dom kommit så skyndade alla sig till stan där vi satte oss på hampan och hade sjukt kul hahah :) sen runt 2 stack jag hem iallafall :)


sen dagen efter rensa jag ogräs mindre kul va hur sjuk som helst plus skulle bara rensa till 2 tiden för sen skulle vi tjejer ner till stan och äta lunch med ''magaluf'' tjejerna på mezo så goott !! :D efter de låg jag hemma och mådde piss , sen igår (måndag) fick jag gå hem från skolan hade feber och va så jävla förkyld sen idag är jag lite bättre men är hemma idag också , tycker de är så tråkigt att vara hemma det finns ju inget att göra ? meeen fiffig som jag är så har jag städat huset dukat fram och förbrett maten tills ikväll vi ska nämnligen ha hit lite släkt för Pepsi fyller hela 8 år idag ! och han är som  en i familjen och såklart ska de också firas tur att han älskar packet + är besatt av att öppna dom han tycker de är sååå kul hahahaha :) naww , neej nu blev inläggen fett långt hehe hejdå !!

här är litta bilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0