gårdagen!

tjullu ! igår hade jag så himla kul :) Johanna ringde mig cirkus 1 timma innan vi skulle mötas i stan och sa att vi skulle tura så det var snabba ryck att göra v sig osv .. vi hoppa på båten där sebbe och två av hans kompisar satt som var mycket roliga hahaha ! vi hade så kul måste jag säga spec när vi tjejer va på toan så satt johanna inne i toa-båset själv så kommer de in en kille och ska in i ett bås (han måste varit full) så är alla upptagna typ så hör man johanna '' ÄR DET NÅGON SOM KISSAR UTANFÖR MITT BÅS?!?!?!? '' hahahah då hade han dicken ute och kissade på sig utanför hennes bås hahahahahhahahahah dog av skratt ..  sen efter vi turat så tog vi bussen till en kille som hade fest här på husensjö hade super kul där med dansade mega mkt ! ja de är vad jag gjorde igår hihi , idag ska jag ha middag här hemma med kajsa och johanna sen får vi se vad som händer :)

här är lite yra  bilder sen igår cya!
(tagna av min mobil så lite dåliga men whatafuck!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0