g <3

helluu , väntar på att klockan ska bli sju så jag kan ge gizmo hans mat sen ska jag ut en runda med honom så han kan göra nummer 1 & 2 ;) tänkte dra ner till stan snabbt efter det och köpa brända mandlar är så suuugen! men medans jag väntar tänkte jag fylla i lite kul saker :) cya!

Hur..

Svarar du i telefonen: ''hej det är isabelle''
Gör du när du är kär i fel person: talar inte om de och försökte glömma
Tycker du om gul bil-leken: ja men säger bettan ist :p
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 40 kr
Mycket är klockan: 18.55
Många kontakter har du på msn: cp många
Spenderar du en regnig dag bäst: i soffan framför wallander eller något.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står det? hanna bästavän '' nej ska plugga ;s''
Pratar du med någon på msn just nu? nej
Ringde dig senast? hanna bästavän
Vill du kasta en sten i huvudet på? kajsa hihihihiih
Saknar du mest just nu? en dålig person för mig.
Ska du träffa imorgon? ingen specc
Vem fick du senast sms av? kajsa

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: jupp men aldrig mer!
Druckit så du spytt: hmm
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: nej
Gjort en bakåtkullerbytta: ja i vatten dock hehe
Köpt lösgodis för över 50 kr: JAA!
Haft träningsvärk: Ja..
Önskat att du var det andra könet: Ja :D
Sett din kompis i rosa kanindräkt: nej tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0