:)

hellu, söndag idag vilket innebär skola imorgon men ikke för mig , är leeediiig :D wiiieehuuu!! just nu vill jag bara att dagarna ska gå snabbt vill ha onsdag för då ska jag till ullared sen vill jag ha fredag för då ska jag och kajsa se new mooooon som är såååå efterlängtad !! :) sen vill jag ha en fredag till för vem gillar inte fredagar? ;) neeej ska borsta tänderna nu hade jag tänkt sen gå ner och lägga mig i mitt mega mysiga rum har nämnligen gjort om det idag när jag va mega uttråkad hehe skit mööösigt :) neeej nu ska jag sova är över trött cya !

imorgoon ska jag !

(v) gå en morgon runda med Pepsi  
(v) åka till tandläkaren ska borra ...
                  (v) åka till Pepsis hundmat ställe och kolla mat
(v) hämta p-piller    !!                        
(v) ringa agria                                   
            (v) PLUGGA!! har redovis på tisdag .. hate it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0