väla

hellu, är precis hem kommen från väla med mamma och linnea blev lite shopping och när jag skulle handla min väska så fick jag 20 % rabatt för jag blev medlem eller något shiit :p goooood! så nu har jag 75 kronor kvar att klara mig på tills nästa 20de haha herreguud hur ska detta gå till?

om ett tag kommer lovisa till mig och så ska vi käka cheezeballs mumma! sen runt åtta ska vi till kajsa och va där med tjejerna inget speciellt planerat sådär men vi ser vad som händer så får fixa mig litta ska nog ha på mina nya svarta skor
CYA!


give me give me så gott!

väska från accent 279 kr (349 kr)

öronhängen från gina 79 kr

linne från gina 129 kr

avslutnings klänning från indiska 399 kr
alla i min klass som ser köp inte denna tack ;)

skor från sko punkten från v 199 (fick gratis), 299 + 299 kr

Kommentarer
Postat av: linnet

Sån klänning har jag också!! :O:OOOOOOO hahaha

2009-05-22 @ 17:49:20
URL: http://linnmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0