tillbaka!

fått min dator idag, tusen tack till christian som hjälpte mig
och har alla mina bilder kvar tackvare honom!
igår va jag och gjorde v mina naglar på catflash super nöjd!
sen träffa jag millie,sandra och amanda och kolla film och mys!

idag ska jag til nelly och fira henne kommer bli kalas skoj! =D
nu lide bilder på mitt rum som nu är 99% klart saknas ny säng
minus soffan som är där och plus matta och stol och spegel.

OBS! endast mina finaste skor som jag satt upp resten i en låda haha ;)











väggfäste till datorskärmen köpte jag för 199 kronor på harald nyborg
tiamo sandaler 499 kronor love them
tiamo high heels 750 kronor ÄLSKAR DOM!  12 cm i will die!
naglar 300 kronor (sista erbjudandet kostar mer nu)
min ny fixade dator ser ni så ren skärmen är haha
armband från kappalh 60 kronor
solisar från bikbok 99 kronor
bikini brallor frånH&M 98 kronor

mycket nöjd jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0