sunshine

haj! idag är jag glad fast de inte varit en särskilld dag :)
imorse kunde jag knappt gå upp satt och kolla eva & adam ända in i natten.
fatta så bra de är haha ;p ska fixa alla andra videos också plus massa andra
godingar hehe. ;)

hade även nationella i no idag gick inte bra men men sånt kan det vara hehe.
sen fick jag reda på mitt musik prov blev lite missnöjd fck 24 av 30 och det blev
endast ett VG ?! tyckte de skulle bli ett VG+ faktiskt :) men men sen fick jag reda
på att jag skulle sjunga upp för min musik lärare sjöng antal låtar hitta en låt som
passade mig tusen och en natt hehehhe gammal goding ;D
sen skrev jag en låt som jag ska sjunga upp för honom också tycker sånt är kul !

efter skolan stack jag och amanda hem till henne och pluggade och käka massor
av kex höhöhööh mumma! och nu sitter jag vid matbordet helt ny duschad och insmorjd
i godis bodylotion wemba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0