huhu


godmorgon, igår satt jag maria hanna och sofia på husan och rökte vattenpipa, men jag satt mest och käka mitt
godis sen kom frida och jimmy :) satt där ganska länge och skratta och hade oss, sen när frida och jimmy åkt så
gick vi hem till maria och satte på PS i love you så himla bra men såg dock inte klart den somna till litta haha. sen
vid lite över 1 cykla jag hem och somna direkt.

imorse vakna jag av att min syster ringde och ville ha med mig till sko punkten sen till väla fick mina pengar igår
så jag sa såklart jaaa! måste handla hamsterbomul och lite sånt sen imorgon om stan inte är stängt så ska jag
ner och kolla på min blivande frans väska så snygg sen en sjal från tr3tton

cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0