höhö

va på HIF igår trots att jag var sjuk och vi vann såklart :) gott!
tog ganska lång tid att komma hem eftersom polisen spärrade
av överallt så man fick inte gå till bussen??!?!? jag missa min buss
med 1 jävla minut thanks ;) nene nationella idag då gick sådär men vad
gör man ? sen pluggat sadan hehe i like puss!

brist på annat.

Hur många gånger har du varit kär? en eller två

Favoritgodis: chocklad!

Coolaste stad du har besökt: ingen aning

Action eller Skräck? action hehe

Vill bli när du var liten: delfin skötare HA-HA

När fick du din första kyss: long time ago ;D

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? som vilken person som helst!

Vad är du beroende av? leppsyl....

Dagens roligaste händelse: inte hänt något roligt idag...

Dagens tråkigaste händelse: att jag är sjukt stressad i skolan nu åhh döö.

Dagens humör: irriterad, förvirrad & STRESSAD!!!!!!

Vilka tv-program följer du? andra avenyn och the city

Vad gillar du mest med dig själv? att jag har humor och nästan alltid är glad!

Vad gillar du minst? att jag inte kan planera bra så jag blir stressad

Vad är det roligaste du vet? att skratta!

Har du något motto? livet bli enklare om du ler

Hemlig hobby? kläder...

Något vi inte vet om dig? jag brukar rapa rakt ut!

Vad ångrar du? det finns mycket jag ångrar.

Vad önskar du? ett stort akvarium & en minidator & kläder hahahah.

Vad klarar du inte dig utan? leppsyl & mobil

Vad gör du helst en vardag? sover till 12, sitter vid tvn tar ett bad gör v mig åker till stan och shoppar sen ser the city.

Vad gör du helst en lördagskväll? ser the city kl 18.10 sen va med kompisar.

Vad har du mest av i din garderob? ALLT!

Drömjobb? att jobba med barn men är ju as dålig lön?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0