hemma1

nu är jag hemma skööönt, har precis varit ute med pepsi så nu är de gjort.
har tagit lite bilder  igår som jag håller på att lägga in men min dator är litta seg vettni.
annars händer det inget specc för mig just nu ifl ;p  när mammi kommer hem ska jag få
mina ansöks lappar dom är för töntiga men men skäms redan förfan HA-HA!

ska försöka planera med mammi när vi ska åka till malmö och shoppa osv.
vill gärna bestämma innan så jag har något att längta efter, typiskt mig!
cya!

SATC box någon??


såhär stilig  ser jag ut idag!

Kommentarer
Postat av: linnet

Och så fick jag se Bellas fisse där också lagom på morgonkvisten, underbart !! Haha :*

2009-05-27 @ 11:22:41
URL: http://linnmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0