haha

hallå där ute! idag har det varit en lång men rolig dag :D
började skolan vid 10 hade redovisning som gick bra trots alla odsen haha.
efter skolan åkte jag och anna till biblioteket för att plugga på vårt SO prov som vi
har imorgon.. satt där i 3 timmar och läste i alla möjliga böcker och tillslut kom min
mamma ner med min dator och bara att få igång internet på den tog 20 min typ HAHA!
man skulle tydligen gå ner och be någon som jobba där om namn och lösen nog lätt att veta.

sen gick vi och satte oss på sånna blåa stolar som hänger i träden i parken skit skoj va de.
sen gick vi till knutan där jag köpte mig en varm choklad på EH sen stack jag till friskis och mötte
min syster så körde hon mig hem, thanks. nu tillbaka till pluggandet   cya!




så här såg jag ut idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0