galen kväll

vill börja med att tacka nelly för jag fick kommer och alla andra!
hade sjukt roligt hahah!  först bjöds det på mini pizzor mumma!
sen gick alla ut på typ en jätte stor gräsmatta och gjorde upp lag
HAHAHA! sen skulle vi ha tävling man skulle snurre 15 varv på gräset 
sen springa typ 50 m fram och ta ett snöre runt midjan med en penna 
hängandes från och doppa PENNAN i en läsk flaska hål haha gick nog
bra för mig fick ju sånt jä'vla skrattanfall alltså HAHAHA DÖR!
bilder kommer sen lovar hahahah alla såg så fula ut :)
sen dansa vi som in i och tro de eller ej menjag hade på mina nya
höga skor hela kvällen dansa i dom och tog bussen hem i dom kan ni
fatta? hahahha. hade ont när jag kom hem men bättre nu haha :D
imorse vakna jag upp med en jävla stor knast i mitt ena öga usch
gör räligt ont haha. nej nu ska jag bädda ner mig i sängen och
kolla någon film men måste plugga åhhh ångest hehhhehe puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0