dop

bilder kommer

obs värt att läsa ca halva hahahha


hejsan, hade sjukt skoj igår kom hem lite över 3 tror jag genom att hanna skjudsa mig, åh döör.
iallafall började med att massa tjejer va hos kajsa + en kille som va norsk
efter ett tag när alla va goa och glada och dansat lite skulle vi cykla till åslund tror jag de va
HAHAHAH trodde jag skulle kissa i brallan påvägen hanna körde rakt in i en buske
sen när vi va hos han som hade fest va där massa folk bla isabelle,tvillingarna och maasssa!
hade trevligt.

sen bestämde vi oss för att dra hem till kajsa igen för de kom folk dit
på vägen är de inte någon mer än lilla jag som först cyklar vilse helt själv hittar inte till kajsa
så chansar och cyklar in i en gång sen kommer de en jävla uppförs backe och jag hade
kilklackar på mig och sofias cykel för 500 kr har tydligen bara en växel som är mega hård att
cykla med så jag slant med mina hala skor och åkte rakt in i busken HAHAHHAHAHAH!
efter ett tag lyckades jag komma fram men när jag klev in genom dörren möttes jag av
massa skratt ha-ha skit skoj typ. nej men herregud så skoj jag hade ändå.

sen missa jag sista bussen hem så hanna skulle skjudsa mig hon är usel på de så ni vet
hon kan knappt cykla med sig själv som ni kankse läste innan HAHAHAH! tog kanske
30 minuter innan jag kom hem wohuu så jävla bra vi är! sen fick jag ett väldigt upprört samtal
från min kära vän *piiiiiiiiiip* hahahha dööör ja hörde ju inte allt låg fan och halv sov men men

 imorse väckte mamma mig av att jag inte skulle rensa ogräs idag heller för vi skulle på dop
men tack för ni säger de en timme innan vi ska dit men jaja, gjorde v mig snabbt sen åkte vi till lilla
léons dop så söööt sen åkte vi till farmor och farfars stuga för fika sen körde min syster mig och vår kusin
johanna hem. nu sitter jag här och tänker på mc donalds och vilket jädrans långt inlägg detta blev hahah..
vad händer ikväll kommer i ett nytt inlägg haha cya !


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul, den är bäst issa............

2009-05-25 @ 14:38:15
URL: http://sofiar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0