ajajaj


även en skönhet har sina dåliga dagar haha.

hejsan svejsan, idag mår jag så pisse dåligt kan jag lova men börjar gå bort lite har tagit alla tabletter som finns
nu höhö. skämt  å sido, har jätte ont i magen (mensvärk) och har precis sättit in mina goda mackor i ugnen med
massa ost på passar mig just nu haha, extra orolig är jag för jag skulle haft ett stort prov idag som jag & anna
plugga på i 3 timmar igår och kan typ allt och nu är man sjuk woowowo kommer ju glömma allt nu :p

nej så illa kanske de inte är men  blir jag bättre sen så går jag och gör provet men vi får se hur de blir med de.
sen måste jag ner till catflash och fixa mina två naglar va sista tiden så hur ont jag än har så måste jag helt
enkelt dit!!!

nej nu ska jag äta  hoppas att alla andra mår bra idag ifl   CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0