walk in


hello on you!

sitter i min säng just nu och myser i min nya klasströja!
dom levererades nämligen idag skit bra blev dom så har
varit hos familjen håkansson och lämnat av en till anton :')
sen nu runt 20 ska jag träffa hanna och umgås längesen saknar
henne ;$ sen softar jag bara resten av kvällen trött som ett svin är jag.

ihelgen har jag gjort massa roligt :)
i fredags blev det hem till lukas med josse och massa andra killar
bada jacuzzi så nice :) kom hem runt 2 kanske :) sen på har jag
fixat i min walk in closet, sååå nice alltså! ska fotta senare och lägga
in här på bloggen men räkna igår hade cirka 124 st linnen/tröjor/koftor där och
då hade jag inte hängt in allt?! vad kommer allt ifrån? hitta massa kläder som jag
inte hittat på åratal hahaha..

när jag va på ikea köpte jag!

en röd matta
hängare x2
godisskål
lampor


/ isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0