sunny

hello, så skön dag de är idag riktigt vårväder har det varit :)
på rasterna har vi varit ute och varmt oss i solen så gött!
sen efter skolan hämta josse och lukas m.m mig så stack
vi till lukas där jag marcus och josse pluggat som nerdar
till vårt NO prov som är imorgon så nu har jag nästan allt :)
imorgon är de en bra dag de är nämnligen fredag den 20de
så får mitt barnbidrag
så ska ner  till stan och handla ett par
jeans leggings lever ju förfan i mina ljusa så måste bara ha
ett par mörka :) visar sen om jag köper då heheheh.


sen vet jag ej vad som händer på kvällen antingen skulle jag va
med hanna  <3 eller josse vet ej än men ska träffa hanna imon eller
lördag ska bli kul inte träffat henne på länge :/ mitt fel men men
she is my best friend =D nej nu ska jag sluta skriva ska hem och
käka puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0