:)

helloj igen!
har inget för mig just nu så tänkte skriva lite :)
mammi förhörde mig precis på mina cirka 60 frågor
till no provet imorgon hade endast 3 fel wiwiiw ! MVG här
kommer jag haha eller inte men hoppas hoppas på de :)


sen har jag precis suttit och gjort mitt spanska brev som ska
in imorgon suger på spanska men blev en sida ändå med 1000
fel hahah ;) imorgon efter skolan så ska jag till stan och handla
mina jeans leggings kanske skrev innan att jag lever i mina ljusa!!
sen ska jag in på lager house och köpte örngott som de står fina saker på
tihihih :) ♥ sen se om de finns något annat coooolt :) hehehhhhe!
i liiikeee lagerhouussee mohahahha!

nej nu ska jag glo tv PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0