25te


helloj, idag va det nationella i engelska tror att det gick bra :)
efter skolan så skjudsade ludde mig och marcus skjudsade
josse till jordbodalen sen lämna ludde mig där så stack vi in till
kevin ett tag med massa andra! sen efter 10 min stack jag j&m
hem till mig och käkade lite maad heheh. sen mötte vi jesper :D
efter det så stack vi in till kevin ett tag igen sen stack jag hem så
körde jag och mammi ut till välluv så jag kunde lägga blommor,kort &
tända ett ljus, igår va de månadsdagen förstår ni men hann inte åka ut då.
blev mkt gråt och hade en fin pratstund med anton känns som han förstår och
lyssnar.. thanks!

sen körde vi till willys där jag handla burn och gottis ;$ så gott!
hann bara hem innan jag stack ut med pepsi och träffade
niclas,eklund & johan snabbt kan meddela att dom är rädda för
pepsi (min hund) hahahhahahah dör!

nu kallar maten puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0