y

hellu, har legat och badat och stekt i solen hela dagen så skööönt !
sen nu har jag precis käkat en tonfisksallad mumma !
juste min syster åker till Florida idaag så avundsjuk man blir men sånt är livet!
hon ska va där nere i 3 veckor TRE VECKOOOOR !  give me that ..
igår cyklade jag ner till stan och mötta lovisa och alex så stack vi till norrahamnen
och fika på eh så gott så :) har lide bilder på de som ni ser :p 
men nu hade jag tänkt att jag skulle läsa en skvallertidning som jag köpte innan, 
sen får jag se vad som händer ikväll tjejerna ska gå på bio men no money 
 ska iallafall ut och gå med daddi :) cyaa !




inte lite retard man ser ut på denna bilden HAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0