pictures

halloj, sån solig och härlig dag det varit idag. när jag vakna hade jag ännu mer ont i min rygg,
om de nu är möjligt. men pallra mig upp och åkte till pålsjö ändå och hjälpte till med kartor .
runt halv 12 tog jag bussen hem och la mig i trädgården på dirren, så skönt alltså.

sen kom hanna & sofia till mig hanna låg och sola och tråka sig haha sen jag och sofia
fjanta oss i poolen och stänkte ner hanna. fatta så skönt de är att simma när man har ont i ryggen,
gör nästan inte alls ont woohooo, sen cykla vi till gulan och käka pizza så gott kändes verkligen som
utomlands .. nu ska jag duscha och göra v mig sen ner till stan och möta emelie som kommer hem
från norrland ska bli mycket roligt har saknat henne :)

här är lite bilder sen helgen och idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0