hh

hejsan alla glada ! blev lite ändrade planer idag blev att elin ringde mig och
tjata mig ner till stan så mitt i ronja rövandotter fick jag gå och göra v mig :p
sen tog jag bussen till stan så gick vi på massa rea över allt dom rea ut massa
på zebra hitta en fin tröja men den va inte riktigt de jag sökte efter haha lite varm om man säger så..
sen handlade jag lite på gina och tasty house :) så nu sitter jag här och väntar på att mammi ska komma
hem med fanta till mig och sen göra mat sen efter de ska jag ner till stan runt åtta och möta hanna,sofia, maria mm ..
så ska vi fika får se om jag orkar kränga något då också huhuhu :p nu ska jag äta nötter och läsa chic cya !

detta köpte jag allt från gina !

klänning 74,50 kronor                        halsduksgrej 49 kronor solisar 59 kronor            örhängen 49 kr tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0