hh

sol sol ljuvliga sool! igår hyrde jag en film bröllops duellen skit bra :)
började gråta vilket jag aldrig gör till filmer haha knas! sen somna jag direkt
& idag vaknade jag 13.00 prick .. då gick jag ut och la mig som en stekt padda ute
i trädgården i en timma och vit som man är får man gå in och vila huden lite ;p

så gick ut med pepsi lämna filmen och köpte en tidning som jag läste lite i där ute ..
är så himla tråkigt att sola man bara ligger där och gör ingeting ?! så jag brukar sätta
på musik och läsa lite olika saker eller ringa någon och babbla på  !
runt halv 3 tiden gjorde jag bomben i poolen klara inte att va där uppe typ 100 grader !!
så har bara legat där på en madrass och gottat mig huhuhu :) nu ska jag klä på mig
så ska jag och mammi åka och köpa en fin bukett blommor sen ut till Antons grav och lägga dem där :')
ett år sen han lämna alls oss här nere :/ saknar honom mest av allt och alla .. ♥


jag bara njuuuter av sommarlooovet hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0