hej

hejhej hallå! inte haft något specc att blogga om så då är de ju inte löönt hihi.
idag hade vi iallafalla avslutnings middag riktigt trevligt och gott va de!
min mentor och klassföreståndare helena hade skrivit en riktigt rolig dikt om vår klass hahaha.
sen sjöng alla våra lärare en sång om att vi kasta frukt tände på papper och skolka hahahah döör!
mycket gulligt va de ifl sen har jag fått reda på att jag höjt mig i 3 ämnen bild,idrott och spanska så bra så.

kommer väl få lide bilder snart som jag kan visa men nu ska jonna komma till mig så ska vi köpa gottis på
bogge och glo pelle svanslös kan de bli bättre naaaj så mösigt så är lide sjuk också så passar mig utmärkt.cya!


ser ni så fin min hy blivit ?????? dock lite ärr haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0