hehe

nu ska jag börja leta fram nycklar slarvar alltid bort dom ;)
har varit inne på datorna i typ 1 timme och kollat runder på olika sidor
för hund saker osv hittar massor sen har jag kollat uppfödare nära mig
och lite sånt :) trots att de är ett helt år innan jag får den så vill jag börja kolla
runder och köpa lite saker när de väl är extra billigt osv smaaart jag är :)
längtar tills jag har min lilla vovvis plutt i knäet jag minns när
vi hämtade pepsi hur gammal kan jag ha varit hm 8 kanske så hade jag råkat sätta mig
i hans mammas kiss HAHA typiskt mig men iallafall så när i åkte hem skrek han ju och så
sen kände han lukten av hennes kiss så somna han i mitt knä och låg där helt tyst resten av
vägen hem :') en gång när mamma va hos en hund talare eller vad man ska säga så hade
pepsi typ ''visat/sagt'' att de va en liten flicka i familjen som va blond (va de då) som han kände
trygghet med och hade gjort de från början hihihi de va ju jaaaag tack vare kisset mohahah
jag har mina knep skämt å sido :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0