heh

helluu, nu sitter jag jätte mätt utav mc donalds haha ;p
blev lite ändringar idag blev två st hundbäddar ist höhöhö ..
sen blev det city gross, gina osv  :) blev lite för mig 2 shorts tills jag åker och en tunika
sen två par leggings liknande saker som är bra att ha när man ska gå i sommar så
låren inte skrapar emot , i neeed that !! sen köpte jag två kuddöverdrag as balla !


söt i rosa till en liten tiiik skit mysigt tyg eller vad man ska säga !
kosta 129 kronor på rusta hahah

vanlig hårdplast korg som man lägger i massa gosiga filtar i !
kostade 40 kronor på city gross pepsi har en likadan fast större
mycket bra att ha + billigt och bra inte fel de !

hitta en spegel så jag fick va lång i några sekunder huhu

tunika från gina kosta typ 100 kr tror jag

jeans shorts 199 kronor

tyg shorts 75 kronor

coola va ? 19 kr/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0