heehe

hellu där ute ! fint väder idag så la mig i trädgården för att sola men de går ju inte att ligga där
för alla jädrans getingar och hummlor !! jag måste bli brun för snart åker jag och måste ligga lite
bra till i färgen innan jag åker eftersom hanna,sofia och maria blir skit bruna men inte jag ..
ska köpa mig en smällare och döda alla getingar där ute hahaha.
 
men nu om något helt annat igår satt jag inne på datorn och kolla runder på olika hund tillbehör som
jag skulle vilja köpa till min blivande hund vet inte när den kommer men har nog sparat ihop allt tills nästa
sommar ;) tro de eller ej har sparat i smyg utan att någon vet höhöhö..
men iallafall hitta världens finaste saker här är lite som jag tänker köpa tills dess !!

allt kommer från http://lechien.se/


sele + koppel i vitt så sött :) 195 kr               en nalle filt som man kan ha i korgen söt är denna ! 95 kr


ser denna inte bara ut som världens skönaste hundbädd?  dessa mat skålar 195 kr tror jag älskar svar och vitt :)
jooo kostar 295 kr

sen finns de ju massor av andra saker man behöver såklart men dessa är de jag hitta på denna sidan jag vill ha.
mat , tvålar, borstar etc vill man ju gärna köpa irl så man vet att de är bra hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0