ee

gooodmorgon :) kände mig riktigt retard innan seriöst nu också sitter & glor på mtv
där de är michael jacksons låtar och så stod de 1958-2009 så trodde jag de va bara något
vanligt men sen går jag in på stinalee's blogg och så har han dött? de skulle jag ju insett direkt..
men jag är lite efter :/ men iallafall RIP till honom lyssna inte så mkt på honom eller så men han har
alltid varit stor enda sen jag va liten och så ;Ovisste ni föresten att jag & michael jackson fyller år på samma dag
de ni  ! han fyllde 35 till och med !

men nu om något annat sitter här framför tvn & datorn ny duschad och insmorjd i ldbs bodylotion,
den lukat as gott typ godis hihi :) yeye. ska strax föna håret för de kommer ta minst en hel dag om de
ska luft torka , sen ska jag sminka mig och så sen vid tre tiden tar jag bussen till mammas jobb så ska vi
åka och handla hundbädden och sånt :) ja de är väl vad som händer idag, eller oj ska till kajsa ikväll
hon fyller nämnligen år när hon är i malta så hon ska ha tjejmiddag nu innan ist ;p kameran följer med, cya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0