ty

hellu där ute ! jag kom precis hem från hanna har jätte bråttom ska göra v mig & sånt sen ska vi iväg !
gott att göra saker så tiden går snabbt kan ni fatta på lördag åker vi de är lixom inte alls lång tid men
ändå känns de som en evighet vill ju ner dit nu!!!!!!!!!!! men iallafall idag va jag i stan med mammi &
handla lite till resan + en ögonbryns/ögonfrans färg till maria de va mycket viktigt för hennes bryn är
nämnligen helt viiiita !!! hahhahha .. sen köpte jag en super fin klänning på strapatz 700 kr på rea !
kan ni fatta skit dyrt ju jag är sån som alltid handlar billigt men gilla verkligen denna klänningen visar
bild senare ;) nu ska jag käka snabbt sen göra v mig cya !

såhär såg jag ut idagens !

min lilla påse men min fina fina klänning som va för dyyyr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0