väla I LIKE!

hejsan hoppsan! kom precis hem från väl handlade en as fet ring haha skit stor och cool sen två stora tröjor en blus och nagellack och stumpor som går högt upp på bena! snyggt, lägger ut bilder sen men oj juste har inget minnes kort wiihuu! ska leta som satan imorgon har jag kommit på. väl på väla blev de em milkeshake så goda är dom :) hittade en fake päls väst skit snygg tyckte jag men mamma sa '' den är skit ful ser ut som en blöt hund du hade en sån när du var liten man ser jätte stor ut i sånna '' så köpte inte den tack mamma för du är kritisk mot den nooot. gilla ju den! men skulle vilja ha den i en annan sorts färg dock. nej nu ska jag måla naglarna och byta om och sminka mig kankse fixa håret om det hinns ska ner och käka i stan med tjejkompisarna! kiss!


mammi und me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0