hello on you!

idag är det en såndära dag när man inte är på humör! men nu har det blivit bättre tiihihi. skolan idag sen efter det stack jag till stan med hanna där jag köpte mig en ljus lila stor kofta och en tee. båda från gina! efter det stack vi hem till mig och gjorde scones mumma! efter det åkte jag och mammi ut till Anton ♥ och la blommor och tände ett ljus på hans fina grav :) de är något jag gör varje månad den 24de men igår hanns det tyvärr inte med.. efter det stack jag ut och träffade jonni, myys snackade och sånt sen cykla jag hem igen och nu sitter jag här redo att lägga in bilder på mina plagg inte illa va? ;) kiss

btw: jag och anna i min klass ska ha redovisning i svenska språk
 eller något på svenskan och vi har valt ''bloggspråket''
såklart hm ploppar upp massor av idéer hihihhi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0