alla hjärtans dag!

hejsan! vaknade ganska tidigt imorse och vetni? jag har fått urinvägsinflamation YEEEY! kan de bli bättre nooope :p så fick bli akuten och få tabletter :) but but igår hade jag jätte skoj med mina tjejkompisar :D stack till haket så käkade vi 9 tjejer vid 7 fatta så gott de va haha, dit ska jag absolut igen! mommms.. sen efter de stack vi hem till kajsa och kolla björn gusafsson haha så jävla bra! sen hämta mammi mig så somnade jag gott :)

idag så är det ju alla hjärtans dag och den ska jag tillbringa med bebis =D vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men får se han kommer ifl hit typ närsom eller något så nu ska jag klä på mig kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0