8 februari

hejsan, sitter och kollar på LA ink, vill också ha en tatuering ju, men inte förens jag är typ 18 haha.  igår så stack jag hem till hanna och sen kom lovisa och alexandra dit också sen sov alla där myys! direkt när jag kom hem idag så började jag plugga på mitt spanska prov som jag har imorgon, traaad men kan i princip allt nu! YEY! sen har jag pluggat NO neeerd! men nu har jag det gjort ifl :) klockan åtta kommer carl hit så ska vi plugga lite till ♥ måste få VG på detta provet annat finns inte.. nu ska jag kolla vidare på tv kisses


förövrigt så ser jag ut såhär när jag sitter vid
 datorn/tvn utan mina glasögon ja alla kan inte vara perfekta ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0