7 februari

hej & godmorgon, va på tjejmiddag hos sofia igår hade skit skoj! bilder kommer säkert senare :)

hann inte blogga igår kunde nämnligen inte hitta min dator någonstans i huset ! HAHA.. men nu har jag hittat den, så får skriva lite om hela dagen igår med. börja ju såklart med skola och efter det stack jag och carl hem till mig och gjorde pannkakor så goda! eller förlåt jag gjorde dom! hihi. sen hade vi skratt anfall pga att han kittla mig hela tiden och jag är nog den mest kittligaste personen i hela världen haha. sen blev han hämtat runt halv 6 och nu ska han va borta hela helgen buhu..  efter de börja jag göra v mig och sånt sen körde mamma mig till sofia där vi hade skit skoj som sagt! trevligt folk va där också, sen hämta mammi mig ganska tidigt för dom flesta skulle till retro men jag hade tyvärr inget legg tråk som fan. så stack hem och sov sen kom hanna hem till mig klockan 4 på morgonen för hon hade missat  natt bussen great men sånt är livet sen när hon kom så somnade vi direkt.

outfit!

HAHA, cp min på första bilden men sånt är livet!

klänning från H&M
skärp från typ H&M
skor från thailand
smycken: thomas sabo liknande som jag gjort själv och
 ett flätat som jag gjort själv sen en vit klocka från cocoo.se

blev dock inte skorna för de va något löst på dom :/ skormakaren nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0