5 februari

tjohej, ligger i sängen nu och känner ett enormt sug efter vatten med exakt 3 isbitar i de dricker jag varje kväll innan jag somnar. idag har jag också tyvärr kommit på att kent gör bra låtar, tack vare att carl låtit mig lyssna på hans musiksmak... hm! yeye sånt kan det ju vara. idag hände det tyvörr inte så mycket mer än att jag slappa.. eller jo jag städade faktiskt mitt rum lite halft, plocka undan allt på golvet och tog upp all disk! sen tog jag en lång dusch och hade inpackning i mitt långa hår skönt så ska luft torka nu och sen imon plattas de förfullt!

idag fick jag även lite nya saker av mammi ♥

nya rak hyvlar och sminkborttagnings servetter thanks <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0