3 februari

tjena! idag var det nationellt prov i svenska det första av alla som vi ska ha, gick helt okej tycker jag! har inte mått särskillt bra idag tror jag börjat bli sjuk ;s efter skolan tog jag och carl  bussen hem till mig där vi kolla andra avenyn och möös :) sen gjorde vi maad gotteee. sen stack han till träning, sen dess har jag haft extrem huvudvärk och ont i magen och frusit.. usch, jag hatar verkligen att inte må bra..

just nu sitter jag och käkar smält chocklad och dricker festis, momsigt. ska snart spela lite hamsterpaj spel som jag är helt inne i bra att man har något att göra när man är sjuk =) nu ska jag spela och kolla tv kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0