2 februari

chenamoss! kollade precis på RAW och nu kollar jag på prison break! gooddie, sitter just nu med en värmefläkt på eftersom jag frusit rompan av mig nu i flera timmar och har druckit tee. känner inte för skola alls imorgon känner inte mig kry med måste dit för har nationella :) så får hoppas att det går skit bra nu! idag har det faktiskt inte hänt särskillt mycket kanske skrev det innan ;p bara skola + utvecklingsamtal och efter de hem och chilla! eftersom jag inte har för mycket att göra just nu så lägger jag ut lite saker som jag är stort behov av eller ja som jag vill ha :) mammi glöm ej attt de är alla hjärtans dag snart ;);) hiihhihi

1. ga.ma plattång 500 kronor skit bra.  2. aa tröja min börjar dra sig tillbaka ;p 3. peengar alltid bra att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0