16 februari

hejsan! sitter och kollar efter recept på chicken cashewnut :) älskar de och har inte käkat de sen thailand så ska återskapa de som dom gjorde där nere wiiie! :) igår så stack jag hanna sofia och frida till haket och käka så gott så! blev absolut inte pizza denna gången var tvungen att testa ''suvalaki'' fläskfile och sånt, super gott!  sen stack jag sofia och hanna  till bussen men så gick den inte förens typ 30 min så vi hoppa på en musik buss HAHAHA satt sånna gubbar och spela och sjöng massa hahaha skit roligt sen tog vi bussen hem till mig och kolla på sjukt roliga klipp på youtube hahahah! dör. 

idag så har jag och hanna kollat på massa resor och sånt för ska boka det i veckan yeeey! annars idag händer det inte särskillt mycket ska kolla prison break ikväll i smyg sen käka massor av godis hihiih :) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0