s

hellu, idag har jag spenderat tid med min syster i stan där jag fick med mig ett å annat! blev en kofta, en tunika och en klänning från gina sen blev det ett ballt nagellack från diva något minns inte helt :p efter de så har jag bara varit hemme och tagit de lugnt jobbig att somna halv 3 igår och gå upp tidigt med gizmo må jag säga haha :) men hade trevligt igår ifl tackar för de tjejer :)

just nu sitter jag och kollar på 28 dagar fett rolig :) är hundvakt idag till pepsi och gizmo så sitter hemma med dom helt ensam .. gick även vår första runda tillsammans eller ja första rundan då jag tog båda helt själv samtidigt ;) gick väldigt bra faktiskt ! nej nu ska jag kila ciao!



tunikan kostade 149 älskar dom och de är alltid bra att ha en sådan köpte dock en mörk lila :)
mörk grön kofta skit mysig nu till vintern plus har brist på fina och sköna koftor, den kostade 199 kr
klänningen hittade jag inget bild på men den va helt okej orkar inte leta efter en nyårs klänning så tog denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0