(:

jaa, julafton imorgon har väl inte så mycket att säga om det förutom att jag var i thailand förra julen gött som fan! nu när man är äldre så är inte julen så rolig haha man vet knappt vad man ska önska sig heller  ju.. men ska iallafall fira julen hemm hos oss med vår närmaste släkt , själv ska jag inte äta julmat då jag ätit de för mycket och mår illa av att tänka på de usch! så mammi har köpt revben från oj och potatis sallad :D mummmsi .. finns inte något spännande att skriva men har bestämt mig för att jag vill ha en hund till om ca 1 ½ år tycker är värt allt jobb helt klart ! så får börja tjata på mamma och pappa att dom ska tillåta att jag köper en till hehehhehe lycka till ! n ej nu ska jag sova är så trött cya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0