:)

tja!

igår: 
hade skolavslutning & min grupp som vi hade i vårt mediaprojekt vann ett pris så vi fick varsin ask choklad som var mega goda haha .. sen när vi slutat så stack jag hem och chilla tills min syster kom hem för då åkte vi ner till söder och köpte en take away box , har aldrig gjort de innan men det var så jävla gott och billigt endast 39 kr .. sen på kvällen var det meningen att jag skulle till alexandra och festa men blev inte av så fick sitta hemma och kolla wallander med daddi :)

idag: ska vi ha fest för daddi ska komma cirka 30 pers ?! pallar inte haha .. sen vet jag inte vad som händer där bara äta massa god buffé mat gotte gotte! haha när jag öppna kylen i morse så låg där typ 30 packet rostbiff !!! nää nu vill jag ha min buffé ;) haha

                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0